Nassira
Samotnik
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:54, 14 Sie 2011 Temat postu: Rangi |
|
|
Opisy rang:
Przywódca: [2] Podejmuje najważniejsze decyzje dotyczące stada. Może przyznać rangę lub ją zdjąć. Przywódca stada odpowiedzialny jest za czyny swoich 'podopiecznych'. Jego słowo jest prawem, wszyscy członkowie muszą się go słuchać, w przeciwnym razie mogą spotkać ich niemiłe konsekwencje. Jest to osobnik najsilniejszy. Najwyższy rangą.
Zastępca: [2] Pod nieobecność przywódcy opiekuje się stadem. Na wyraźną prośbę tego, pomaga mu w różnych czynnościach ze stadem związanych. Ma obowiązki takie same jak przywódca, i kiedy tego nie ma można powiedzieć, że dzierży 'władzę absolutną'.
Dowódca Strażników: [1 - w stadach dobrych] Jemu bezpośrednio podlega straż. Sam odpowiada za swoje czyny przed przywódcą.
Proponuje, by rangi wyższe, takie jak dowódca straży, lub dowódca wojowników nie były dawane 'ot tak' pierwszym lepszym. W spisie powinny być, lecz dostać je będzie mógł tylko ten koń, który zasłuży się w oczach przywódcy. Przywódca sam wybiera spośród podwładnych tą rangę. Jest ona najsilniejsza w końcu po zastępcach i przywódcach.
Dowódca Wojowników: [1 - w KP] Wybiera go przywódca i przed przywódcą bezpośrednio odpowiada, od niego otrzymuje polecenia. Zajmuje się wojownikami stada.
Strażnicy: [nieogr. w dobrych stadach] Konie, których obowiązkiem jest pilnować terenów stada, ale także jego członków. Są to najsilniejsze konie. W razie próby porwania mogą pomóc ofierze się wyswobodzić.
Wojownicy: [nieogr. w KP] Tylko oni mogą porywać inne konie. Każdy wojownik ma 15 lin, które może wykorzystać przy porwaniach.
Szpiedzy: [nieogr.] Najszybsze konie w krainie. Mimo siły, żaden wojownik nie może im się równać w biegu. Poszukiwacze i zwiadowcy wypełniają również często misję posłańców/delegacji do innych stad. Niektórzy z nich dostaną rangę szpieg. Jednakże zaznaczamy, iż szpieg to koń, który dobrze się maskuje. Żeby nie było tekstów typu 'dziwny koń, wygląda mi na szpiega.'
Matka: [4-5] Klacz, która uczy młode źrebięta jak żyć. Taka nauczycielka. Opiekuje się również nimi wtedy, kiedy nie ma rodziców. Jeśli przywódcy wymyślą sobie wojnę, Matka ma za zadanie zebrać źrebaki w jednym miejscu. Poważanie i szacunek.
Szaman: [1] Jedyny koń, który może posługiwać się magią. Talentem takim obdarza go nie kto inny jak przywódca, do spotkania z nim jest zwykłym koniem. Szaman nie używa swych umiejętności dla własnych korzyści, lecz ku pomocy innym i stadu. Analogicznie - nie ma takiej rangi w KK.
Szaman to koń, który wychował się wśród Indian. Musi być dobrym obserwatorem, stworzeniem czułym i wrażliwym na otaczający go świat. Wraz z szamanami z innych stad powinien żyć w zgodzie i harmonii. Szamani mają możliwość kontaktowania się ze światem duchów i naginania ich woli do własnych potrzeb.
Medyk: [2] Chyba nie trzeba się rozpisywać. Koń, znający się na ziołach i leczniczych wywarach. Medyk powinien mieć zwierzę towarzyszące.
Pomocnik medyka: [2] Jest uczniem konia-medyka. Zastępuje go pod nieobecność, choć nie ma tak dużej jak medyk wiedzy i umiejętności. Kiedy medyk stada umiera pomocnik zajmuje jego miejsce jako pełnoprawny medyk.
Źrebię: [nieogr.] Koń, który nie ukończył jeszcze roku. Przypisany do jednego ze stad.
Samotnik: Koń, który nie należy do żadnego ze stad.
Zdrajca: Koń, który niegdyś należał do stada, ale został z niego wygnany za jakieś ciężkie przewinienie.
Umarły: Trup. Duch. Nieżywy koń. Nie może zrobić krzywdy żywym koniom. Może być przypisany do danego stada lub miejsca i tylko tam może ujawniać się innym koniom.
_________________
Uwaga! Przed rangami typu Strażnik, Szpieg itd. (których używa więcej niz jedno stado) zostaną podane znaki, kwalifikujące je do danego stada.
Przyporządkowane znaki to:
~ Krwawe Piętno
o Wieczna Młodość
` Szalejący Wiatr
x Porywista Burza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nassira dnia Pią 14:18, 19 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|